اقتدار ارتش همراه با بصیرت و درک مسائل مختلف زندگی است
نیکان
آيت‌الله ایمانی در مسابقات قرآنی ارتش:
اقتدار ارتش همراه با بصیرت و درک مسائل مختلف زندگی است
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: امروز افتخاری برای نیروهای مسلح ما وجود دارد كه سلاح آن‌ها همراه با بصیرت است یعنی قدرتشان در كنار بصیرت، درك و فهم مسائل مختلف از زندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، آيت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن كریم نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی، که در شیراز برگزار شد، گفت: امروز افتخاری برای نیروهای مسلح ما وجود دارد كه سلاح آن‌ها همراه با بصیرت است یعنی قدرتشان در كنار بصیرت، درك و فهم مسائل مختلف از زندگی است.

وی با اشاره به ارتش جمهوری اسلامی و ارتش طاغوتی شاه افزود: امروز مشاهده می‌كنیم كه قدرت همراه با بصیرت نیروهای مسلح در جهت ولایت است و این افتخاری برای این نیرو محسوب می‌شود.

آیت‌الله ایمانی اظهار داشت: برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی یعنی برگزاری مسابقاتی همراه با عمر انقلاب اسلامی و این بدان معناست كه حتی در زمان جنگ و مبارزه هم این مسابقات برقرار بوده است و آشنایی با قرآن همواره در فضای نیروهای مسلح ما وجود داشته است.

وی با اشاره به پیروزی رزمندگان مقاومت در حلب ادامه داد: ایران اسلامی به دنیا اعلام می‌كند كه به اتكای قدرت همراه با بصیرت نیروهای مسلحش و مردم فداكار و هوشیارش بر خلاف قدرت‌های استكباری دنیا حركت می‌كند و در مقابل كسانی كه بر ضد منافع این كشور حركت می‌كنند، ایستادگی می‌كند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه ایران اسلامی نسخه دنیا را بر اساس عقل و خرد می‌پیچد، تأکید کرد: مشاهده كردیم كه سرنوشت داعش و نیروهای استكبار جهانی در سوریه چه شد و در آینده هم آینده موصل و همچنین یمن و حتی خود آمریكا و اسرائیل را خواهیم دید.

وی در پایان گفت: ما به آن روزی معتقدیم كه امام راحل و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی ما پیش‌بینی كرده‌اند و اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید چراکه قرآن كریم هر جا بروز كند معجزه رخ می‌دهد و مسلمانان هم با تكیه بر این كتاب آسمانی توانستند در طول تاریخ پیروز شوند./202/919/ب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: